Nasjonalt pilegrimssenter gjentar suksessen, og inviterer til Nasjonal Pilegrimskonferanse i Nidarosdomen og Erkebispegården 24. og 25. mars 2022. Det blir to dager fylt med inspirerende foredrag, samtaler og byvandring. Sammen skal vi la oss inspirere og motivere til å skape et bærekraftig og godt tilbud for pilegrimer i årene som kommer.
Nyeste innlegg
Kalender
man
tir
ons
tor
fre
lør
søn
m
t
o
t
f
l
s
28
+
4
5
6
7
00:00 - Peer Gynt-vandring
11
00:00 - Pilegrimsdag i Stavanger
17
00:00 - Vandring på Dovrefjell
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
+